Byron Bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Andrea Jongejan - WaarBenJij.nu Byron Bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Andrea Jongejan - WaarBenJij.nu

Byron Bay

Door: Andrea Jongejan

Blijf op de hoogte en volg Andrea

04 Januari 2014 | Australië, Byron Bay

Byron Bay
Vanmorgen eerst naar de lokale markt geweest. Er waren heel veel home-made producten. Heel grappig om te zien, want het verkoopt allemaal goed. Misschien moet ik in Zoetermeer ook maar met mijn brownies op de markt gaan staan

  • 04 Januari 2014 - 21:35

    Mama:

    jij met je brownies ,ik met mijn "poppen"enz. alleen is een kraam hier best duur xxxxxxxxxx

  • 05 Januari 2014 - 07:07

    Ria:

    Mooie foto's!
    Ik vind je erg ijverig met je uitgebreide verslagen! Knap hoor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Andrea

Actief sinds 23 Nov. 2013
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 14918

Voorgaande reizen:

23 December 2013 - 01 Februari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: