Sydney, we love this city!!!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Andrea Jongejan - WaarBenJij.nu Sydney, we love this city!!!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Andrea Jongejan - WaarBenJij.nu

Sydney, we love this city!!!!!!

Door: Andrea Jongejan

Blijf op de hoogte en volg Andrea

29 Januari 2014 | Australië, Sydney

Last day in Melbourne
Vanmorgen beetje rustig aangedaan.
Uitgecheckt bij ons hotel, alle bagage ( en dat is nogal wat, echt te veel!!!!) in de auto gezet.
Nog wat lekkere broodjes bij de bakker gehaald en op naar het centrum. Andrea wilde nog heel graag naar de Victoria Market in Melbourne. Door de stad rijdt een heel oud trammetje, waar je gratis mee mag rijden.
Het was vandaag weer extreem warm. Om 10 uur 's morgens was het al 33 graden. Het was dus best erg warm zo in de stad.
Bij de Victoria Market nog wat souvenirs gekocht. Nog niet alles want we willen in Sydney ook nog even kijken. Voor zover dat nog kan. Onze koffers zitten echt propvol. Gelukkig gaat er in Sydney nog het een en ander uit. Tja dan past er gelukkig weer iets nieuws in. Misschien nog nieuwe Uggs voor Andrea?!
Nog even door Melbourne gelopen.
Bij de grote mall gekeken. Ron vindt t heerlijk om hier te shoppen met Andrea. Ze koopt namelijk niets, het is allemaal veel te duur.
Met het trammetje terug naar de auto. Moesten we toch nog wel wat haasten. Je hoeft voor de binnenlandse vluchten maar een uur van te voren aanwezig te zijn. Wij moesten de auto nog inleveren, het werd dus wel een heel krap uurtje.
Gelukkig waren ze heel vriendelijk en relaxed.
De vlucht naar Sydney was in het begin een hobbelige vlucht. Er stond zoveel wind vandaag. Nou dat voelde je ook in de lucht. Het vliegtuig ging lekker op en neer.
Danny heeft alleen het opstijgen gezien, daarna viel hij in slaap.
Het was maar een korte vlucht van 56 minuten.
Op het vliegveld een taxi naar ons hotel genomen. In Sydney was er ook een lekker temperatuurtje. Niet zo warm als in Melbourne, 28 graden. Heerlijk hoor!
Het voelt gelijk goed en vertrouwd om weer in Sydney te zijn.
Ons hotel zit op een mooie locatie in het centrum en is een stuk luxer dan het vorige hotel in Sydney. Waar we 3x zoveel voor betaalden( met Oud en Nieuw).
Even een hapje gegeten. Bij Woolwiorth nog koekjes en chocola gekocht. Toch verbazend, de eerste keer toen we dezelfde winkel binnenstapten schrokken we ons rot. Nu zijn we helemaal aan deze prijzen gewend en vinden we het nog meevallen.
We liepen trouwens langs een parkeergarage. "Een uur " parkeren kostte daar .......... 29 Dollar!!!!!!!!!
Foto van gemaakt. Hilarisch natuurlijk. Als wij naar Amsterdam gaan , mopperen we al als het 5 Euro per uur is.
Terug gelopen naar ons hotel. Waar Danny om half 10 nog klaar wakker was. Ja laat Danny een "powernap" doen en hij kan de hele nacht doorgaan.
Danny had wat leuks bedacht:" de Dierenshow". Hij vertelde over de dieren ( zijn knuffels) Andrea mocht er dan telkens mee op de foto.
Als een echte fotograaf ging hij aan de slag. Na elke foto zei hij : "Oh deze foto is echt heel leuk!"
Het zijn ook echt leuke foto's geworden.
Alleen kwamen we er toen achter dat zijn mooie Echidna knuffel waarschijnlijk in het vorige hotel is blijven liggen. Balen!!!!!
Hopelijk komt hij nog ergens tevoorschijn.

• 29 Januari 2014 - 23:11

Mama:

Ik hoop dat Danny zijn Echidna nog boven water komt. x